sunnuntai 2. huhtikuuta 2017

Uusia alkuja

Hei,

Elämä on täynnä uusia alkuja. Tuttu sananlasku kuuluu, että kun vanha ovi sulkeutuu, uusi on jo raollaan. Olen itse juuri tällaisessa tilanteessa, kun päätin lopettaa vanhan aikaavievän harrastukseni ja käyttää vapautuvan ajan johonkin ihan muuhun. Olen haaveillut blogin kirjoittamisesta jo pidemmän aikaa, joten päätin tarttua härkää sarvista.

Ja mitä blogini sitten tulee sisältämään? Haluan tuoda esille pieniä hauskoja asioita arjestani ja toivon, että ne inspiroivat ja kiinnostavat teitä lukijoita! Olen pienen puutarhan omistaja, innokas kirjastossa vierailija, huono, mutta kokeilunhaluinen leipuri ja rohkea uusiin liikuntalajeihin tutustuja, joten pysykää kuulolla! 

Tällä hetkellä minua innostaa eniten seurata keväisen lunnon heräämistä kylmän taven jälkeen. Vaikka täällä Keski-Suomen korkeudella on vielä paksu lumivaippa maassa, olen jo kylvänyt enismmäinset kesäkukkien siemenet ikkunalaudalle odottamaan kesää. Mutta siitä kerron lisää seuraavassa postauksessa! 

Mukavaa alkavaa viikkoa!

Tähän aikaan vuodesta kukat kukkivat vain maljakossa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti